E l s ő l é p é s e k
Az első találkozásunk egy kötetlen beszélgetés, amikor mindketten felmérjük, mit várhatunk a másiktól.
Elmeséled a meglévő vállalkozásod történetét, specialitásait. Megismertetsz a szervezeti felépítéssel és a főbb tevékenységekkel, nagyságrendileg számszerűsíted azok eredményre gyakorolt hatását. Elmondod, mire vagy büszke és beavatsz a jövőbeli tervekbe, nagyságrendileg számszerűsítve azok várható hatásait.
Most indulsz? A terveidről mesélj és pár szót Magadról és az "utadról", hogy feltérképezzük a Számodra legmegfelelőbb lehetőségeket.
Ha mindketten megkaptuk a válaszainkat a kérdéseinkre, és megegyezünk a díjazásban, jöhet az adminisztráció. Szerződést kötünk, okiratokat másolok, a közreműködéseddel a kötelező azonosítást elvégzem [pmt és kit] és külön-külön intézendően meghatalmazol az adóhatóság és más hivatalok előtti képviseletre. Ha még most indítod a vállalkozást, akkor előbb segítek azt létrehozni, ha egyéni vállalkozás, illetve igény szerint ügyvédet is tudok ajánlani társas vállalkozásod indításához. Elintézzük, hogy a cégkapudhoz ügykezelői hozzáférésem legyen, a számviteli beszámoló leadása érdekében.
Te hazamész én pedig elvégzem a kötelező ellenőrzéseket mindenféle adatbázisokban, és eltöltök még egy kis időt adminisztrálással.
Ezután már én állok a vállalkozásod és az állami [NAV] és önkormányzati adóhatóság között, elsődlegesen én tűröm a zaklatásukat, és ha megbíztál vele, akkor a statisztikai hivatalnak [KSH], az élelmiszerlánc-biztonsági hivatalnak [NÉBIH] is én készítem a jelentéseket, bevallásokat, és várom a leveleiket. Engem fog megtalálni, ha másképp nem, általad ideirányítva az összes hivatal és szervezet, amelyek pénzt vagy adatot kívánnak kapni tőled.
Az teljesen alap, hogy határidőben és egyben odaadod a havi könyvelési anyagot, hogy kevesebb időm menjen el annak kigyűjtésével, mi hiányzik és a kapcsolódó levelezéssel, így több időm marad olvasgatni a Te érdekedben. Itt jogszabályokra és adózási útmutatókra, blogokra és hírfolyamokra gondolj elsősorban.